Kriitilise IT-infrastruktuuri hallatavad teenused

Pakume kriitilise tähtsusega IT infrastruktuuri projekteerimis-, arendus- ja haldusteenuseid. Tagame, et meie kliendi IT-taristut kasutatakse turvalisel, efektiivsel ning otstarbekal viisil.

Rohkem

Linnatranspordilahendused

Novian Systemsi väljatöötatud lahendusi kasutatakse tänapäeval linnaelus väga aktiivselt. Üks eriti edukas valdkond on linnatransport, kus elanikud kasutavad mobiilirakendusi m.Ticket ja m.Parking.

Need rakendused võimaldavad linnal mugavalt analüüsida andmeid, automaatselt koostada aruandeid, kiirendada andmete sisestamist ja töötlemist ning ühtselt hallata teenuste kasutajaid. Intuitiivne kasutajaliides ja iseteenindusportaal muudavad kasutajate teavitamise ja teenusega seotud andmete hankimise lihtsamaks.

m.Ticket

Alates aastast 2014 kasutame rakendust m.Ticket – tegemist on mobiiltelefonis oleva ühistranspordipiletiga. See võimaldab Vilniuses osta ühistranspordipileteid, planeerida reisimarsruute bussi või trolliga. Lihtsalt saab valida välja kiireima marsruudi, vaadata sõiduplaane ja jälgida ühistranspordi liikumist reaalajas. Need funktsioonid tagavad sujuva sõidu ühistranspordiga nii reisijatele kui ka kontrolöridele.

Vähendamaks reisijate arvu, kes kasutavad ühistransporditeenuseid nende eest tasumata, on rakendusse sisse viidud pileti aktiveerimiseks 15-sekundiline viivitus, et aidata vältida olukordi, kus pilet märgitakse ära alles siis, kui märgatakse kontrollimist. Lisaks on reisijatel võimalik osta pilet ka teisele inimesele, tasudes piletite eest sisestatud pangakaardiga.

Mobiilirakendus paistab silma elanike jaoks mõeldud mugavuse poolest – see on saadaval nii iOS-i kui ka Androidi operatsioonisüsteemiga nutitelefonides.

m.Parking

Parkimisrakendus m.Parking on mõeldud parkimisteenuste tellimiseks, nende eest tasumiseks, parkimisteenuste haldamiseks, samuti parkimise kontrollimiseks ja järelevalveks. M.Parking on saadaval igas iOS i ja Androidi operatsioonisüsteemiga nutitelefonis ning teenust saab tellida autost väljumata. Süsteem on kohandatud kasutamiseks nii juhile kui ka parkimiskontrolörile.

M.Parking võimaldab autojuhil tasuda parkimise eest mobiiltelefoniga, valida parkimise algust ja lõppu, tasudes nii vaid tegeliku parkimisaja eest. Samuti on võimalik sisestada auto number, valida parkimistsoon, tasuda parkimise eest, saata infot SMS-iga, automaatselt määrata asukoht. Lisaks saab tasulise parkimise teenuse ka igal ajal lõpetada või seda pikendada.

Linnale on oluline, et rakenduses oleksid sellised funktsionaalsused nagu parkimisteenuste haldusmoodul (back-end), milles saab teostada sisemisi toiminguid – andmete replikatsiooni, kasutajate ja seadistuste haldamist, maksete peatamist.

Parkimislahenduste portaal vastutab kasutajate registreerimise, info ja telefoninumbrite haldamise eest. Teenuste haldamine võimaldab vaadata, eksportida ja filtreerida makseid telefoninumbri, operaatori, tüübi, oleku, makseperioodi järgi.

Kontrollimiskomponent võimaldab vaadata ülevaatuse ajalugu (ID, inspektor, sõiduki registreerimisnumber, tsoonid, aeg, tellimuse olek, staatus) ja filtreerida seda inspektori, sõiduki registreerimisnumbri, perioodi järgi. Samuti on võimalik vaadata rikkumiste ajalugu (ID, nr, auto registreerimisnumber, inspektor, tänav, aeg, staatus) ja filtreerida numbri, auto registreerimisnumbri, inspektori, perioodi järgi.

Arvestusmoodul vastutab süsteemikomponentide ja mobiilioperaatorite ning pankade infosüsteemide vahelise andmevahetuse funktsionaalsuse eest. Programmi funktsionaalsus on realiseeritud võttes arvesse kiirust ja kasutajasõbralikkust.