UAB BAIP juurutas Swedbanki klientidele ette nähtud uued internetipanga terminalid ning osutab nende integreeritud teenindamise teenust panga allüksustes Leedus, Lätis ja Eestis. Kolmes Balti riigis on paigaldatud 430 seadet.
Internetipanga terminalides kasutatud ettevõtete HP, Dell ja Microsoft tehnilised ja tarkvaralahendused annavad kliendile võimaluse kiiresti, mugavalt ja turvaliselt kasutada iseteenindamisportaali, logida sisse oma internetipanga kontole. Varem kokku lepitud teenuse osutamise tingimustel on need terminalid kasutajale pidevalt juurdepääsetavad.
„See projekt on meile tähtis, sest see on seotud ettevõtte strateegiliste, tegevuse laiendamise plaanidega osutada integreeritud ja hallatavaid IT-teenuseid korporatiivsetele klientidele kõigis Balti riikides. Hindame panga strateegilist otsust anda osa vastutust ja funktsioone välispartnerile ning püstitame endale selle koostöö raames eesmärgi aidata pangal parandada klientide teenindamise kvaliteeti ja arendada sellega seotud toiminguid,” sõnas UAB BAIP peadirektor Gytis Umantas.
„Selle lahenduse tarnijaid valides püstitasime suured turvalisuse ja tehnoloogilised nõuded, sest teenus on seotud panga klientide ühtse ja kvaliteetse teenindamisega kõikides Balti riikides. BAIP pakkus tehnoloogiliselt keerulise, aga paindliku ja integreeritud lahenduse alates ideest kuni tehnilise realiseerimiseni ja teenindamiseni. Selle lahenduse kasu võivad panga allüksustes juba hinnata meie panga kliendid,” Swedbanki elektroonilise arengu teenistuse juht Oleg Marofejev.