Suurendades elektrooniliste teenuste kättesaadavust, viivad pangad suurema osa oma teenustest elektroonilisse ruumi, kus neid osutatakse ööpäevaringselt. Siin on kasu infoterminalide lahendusest – neid projekteerides võetakse arvesse klientide unikaalseid vajadusi, integreerides ühtsesse süsteemi kõige tõhusamalt ülesannet lahendavate ülemaailmsete tootjate riist- ja tarkvara. 2020. aastal ületas Novian Technologiesi poolt paigaldatud ja hooldatav Swedbanki internetipanga terminalide arv Balti riikides 800 piiri.
Olukord
Digitaliseerimine siseneb üha rohkematesse eluvaldkondadesse, sealhulgas pangandusse. Suurendades elektrooniliste teenuste kättesaadavust, viivad pangad suurema osa oma teenustest üle elektroonilisse ruumi, kus neid osutatakse ööpäevaringselt. Tänu igapäevateenustele külastavad kliendid pangakontoreid üha harvemini ning sooritavad toiminguid iseseisvalt elektroonilises ruumis.
Probleem
Elektrooniliste pangateenuste laienemisega on aja jooksul ilmnenud uus probleem. Osa pankade kliente ei saa teadmiste, oskuste, seadmete või internetiühenduse puudumise tõttu panga poolt pakutavaid elektroonilisi teenuseid turvaliselt kasutada.
Lahendus
Panga iseteenindusvõimaluste laiendamiseks kasutatakse kaasaegseid internetipanga terminalide ehk I-Kioski lahendusi. Novian Technologies (varem – BAIP) annab võimaluse kasutada I-Kioske teenusena. Selle pakett sisaldab nii I-Kioskite kui ka riist- ja tarkvara arendust, projekteerimist, paigaldamist ja pidevat hooldust.
Pärast organisatsiooni ja klientide unikaalsete vajaduste analüüsi koostatakse ühtne süsteem globaalsete tootjate toodetud integreeritud riist- ja tarkvarast, mis lahendavad konkreetse ülesande kõige tõhusamal
Terminalidesse integreeritud lahendus, kasutades HP, Delli ja Microsofti riist- ja tarkvara, võimaldab panga kliendil kiiresti, mugavalt ja turvaliselt kasutada iseteenindusportaali ning siseneda panga veebikontosse. Need terminalid on eelnevalt kokkulepitud teenusetingimuste alusel kasutajale püsivalt kättesaadavad.
Tulemus
Infoterminale kasutavad organisatsioonid suurendavad internetiteenuste kättesaadavust. Laiem infoterminalide võrk võimaldab organisatsioonidel pakkuda iseteenindusteenuseid kiiresti, mugavalt ja turvaliselt. See tagab teenuste parema kättesaadavuse, mis tähendab, et tarbijad kasutavad neid sagedamini. Oluline on, et infoterminalivõrgu nõuetekohase hoolduse korral ei tohiks organisatsioon eraldada sellele täiendavat inimressurssi.
Pärast 430 Swedbank I-Kioski terminali paigaldamist Leetu, Lätti ja Eestisse 2015. aastal pakkus Novian Technologies nendele seadmetele ka integreeritud hooldusteenust. 2020. aastal uuendas Novian Technologies nende terminalide tehnilist lahendust ning järelevalve all olevate ja hooldatavate terminalide arv ületas 800 piiri.